27 Şubat 2013 Çarşamba

Fenerbahce Trabzon maçı radyo dinle

Fenerbahce maçı canlı dinle
Öncelikle şunu söylemek istiyorum bugün fenerbahcenin trabzonla maçı var ve bu maçı radyo dinle radyoyo dan dinleyebilirsiniz. Bunu belirttikten sonra sizlere günümün nasıl geçtiği hakkında bir kaç şey paylaşmak istiyorum çünkü bugün benim için çok sıkıcı bir gün sıkıcı olmasının sebebide bugün işe gitmedim ve evdeydim gerçekten istediğim gibi bir gün olmadı her neyse sizlere günümün nasıl geçtiği hakkında bir kaç bir şey paylaşmak istiyorum bunndan önce tekrar söylemek istiyorum ki radyo dinle radyoyo dan bugün maçı dinleyebilirisiniz.

Merhaba arkadaşlar bugün günlerden 27 şubat 2013 bir çarşamba gününü hemen hemen geride bırakıyoruz gerçi gün daha bitmedi geceye çok var o zamana kadar kim bilir neler yaşıycaz. Ama gerçekten bugün yaşamak istediğim de yaşamadığım bir çok şeyin olduğunuda söyleyebilirim bunun sebebi gerçekten karşımdaki insanların dengesiz ve birazda aptal olmalarından kaynaklanıyor biraz değil çok fazla. Mesela ben hayatımda kimseyi ekmem her nereye gidicek olursam olayım o kişiyi ekmem ya kesinlikle bu benim yapım değil çünkü.

Ayrıca sizlere bugünkü maç hakkında skor tahmini yapmak istiyorum. Biliyorsunuz ki geçen günkü skor tahminmiz tutmuştu.

Fenerbahce : 4
1461 Trabzon : 2

Teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder