3 Mart 2013 Pazar

Derbi heyecanı

Merhaba arkadaşlar bugün güne iyi bir başlangıç yapıp akşam kısmetse izleyecek olduğum Beşiktaş vs Fenerbahçe maçı için moralimi hep yüksek tutmak istiyordum ki, sabah kalkar kalkmaz elektriklerin kesik olduğunu farkettim ve bu benim için bir şok oldu adeta çünkü iş yerine hazırlanırken her gün duş almam gerekir, Ayrıca saçımı kurutmam şekil vermem gerekir.

Saçıma şekil vermem gerekir derken aklınıza kesinlikle apaçi bir model gelmesin, zaten mütevazi bir saçım var kısa olmasının avantajını yaşıyorum, her neyse soğuk duş alarak kendime geldim ve fazlasıyla da üşüdüm. Ama yapıcak bir şey yok, akşam arkadaşlarımla buluşucam ve kendimi dinç hissetmem gerekli, bugün saat 19:00 ' da Derbi heyecanı başlıyor olucak. Ben bu maçı radyo dinle radyoyo dan dinlemek isterdim ama malesef lig tv den naklen ve hd bir yayın ile izlemek zorunda kalıcam.

Evde olmuş olsaydım kesinlikle elime alırdım biramı vs. açardım radyo radyoyo kanalını dinle yapardım. Bugün maçı izleyemeyecek olan arkadaşlarıma bir şeyler tavsiye etmek istiyorum. Arkadaşlar kendi ortamınızı kurun daha sonra google arama motorunu açarak " Radyo dinle radyoyo " yazın ve karşınıza bizim site çıkıcak yani senradyodinleradyoyo.blogspot.com bu web sitesine girin ve bekleyin işiniz ne sanki :)

Haydi bakalım arkadaşlar son olarakda maç skorunu bilmeye çalışıcam.

Beşiktaş : 1
Fenerbahce : 1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder