13 Mart 2013 Çarşamba

Haksız değiliz


Haberimizin başlığı çok net Ulan Schalke. Dünkü oynanan Schalke s. Galatasaray maçında kazanan taraf galatasaray oldu. Galatasaray için bu zorlu maçta benim desteğim açıkca söylemek gerekirse kesinlikle Schalke tarafındaydı bunun sebebi benim türk takımlarına saygı duymuyor olmam. Türkiyeme değil. A milli takımı, ülkemi kanımın son damına kadar desteklerim fakat gidipte bir galatasarayın maçını desteklemem destekleyemem bunu benden kimse beklemesin. 
Dün facebook ta paylaştığım bir durum vardı çok haklı tepki de gördüm haksız tepkiler de yayınladığım durum şu şekildeydi. 

"Kesinlikle galatasarayı desteklemiyorum. Ne yani ben şimdi galatasarayı destekliycem sonra ağızlarına laf mı bırakıcam ? Her maç sonrası onlarımı dinliycem yok bizim uefa kupamız var vs. Ulan 2000 yılında destekledikte ne oldu ? Galatasaray türkiye değildir. Bu yüzden kimsede bana vatan hainliği yapıyorsun demesin. 90 dakika Schalke ömür boyu FENERBAHÇE" 

Haksız değiliz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder