5 Mart 2013 Salı

Sıradan bir gün !

Bugün iyimi kötü bilemiyorum ama bu sabah uyku üstümde kamp kurmuş gibi hissediyorum desem doğru olabilir. Ama bugünün şöyle güzel bir yanı var mesela dün izinliydim ve bugün o iznimde yaşadığım rahatlığın tadını çıkarıyorum desek bile doğrudur yani. O değilde her gün türk kahvesi içmek ne güzel bir şeydir ya insan ne kadar çok rahatlıyor öyle. Resmen bağımlıyım türk kahvesine, türk kahvesi osmanlı mutfağından gelen en önemli lezzet bu kahveyi ülkemizden çalmak isteyen olursa yakarım valla çırasını.

Biliyorsunuz yunanlılar her şeyimize sahip çıkmaya çalışıyorlar. Fakirler ya kendileri üretmiyor ancak o bizim şu bizim yapıyor. Artık onlardan önce türkler bu yunanlılara kakalama yapmaya başladılar atilla taş bunun bir örneğidir. Çok gülüyorum kendisine ve şarkısına abi nedir bu özentilik ya ? Harlem Shake dansının Türkçe versiyonunuda çıkarırlar. Bu güzel günde radyo dinle radyoyo yanınızda olacaktır herkese teşekkür ederiz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder