3 Mart 2013 Pazar

R10 ve Ban Bilgilendirme

Merhaba arkadaşlar r10 da bulunan " Burakkaralar " Hesabım 2 günlük bir ban yedi bunun sebebi olarak anlamadığım bir açıklama yapmışlar fakat ben 2009 kayıtlı bir üyeyim şimdiye kadar tek kişiyi rahatsız edicek bir şey dahi yapmadım ve bu saygın kişiliğimle devam etmek istiyorum.

Umarım yanlış bir anlamadan dolayı aldığım bir bandır 2 günde olsa bu benim için önemli bir konu, çünkü haksızlığa gelemeyen bir yapıya sahibim ve hakkımı sonuna kadar aramaktan kaçınmayan biriyim. Bu konuyla ilgili ban@r10(nokta)net mail adresine bir mail gönderdim umarım yakın bir zamanda açıklama yaparlar bu konuyla ilgili.

Ben bir seo yarışmasındayım ve yarışmada bulunan arkadaşların beni yanlış tanımaması adına bu konuyu burada açıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder