9 Mart 2013 Cumartesi

Cumartesi iddaa kuponu

Ever arkadaşlar bugün radyo dinle radyoyo sitesinden sizlere Cumartesi iddaa kuponu paylaşıyorum.

Cumartesi iddaa kuponu

  • 185- Nantes - Gfco Ajaccio  | MS ÜST
  • 214- Bayern - Fortuna Dusseldorf (1h) | MS H1
  • 183- Everton - Wigan (1h) | MS H0
  • 297- Paris St Germain - Nancy (1h) | MS H1
Evet arkadaşlar yukarıda paylaşmış olduğum Cumartesi iddaa kuponu var tam tamına 14,05 oranı var. Ve bu demektir ki 2 TL ile 28 TL kazanma fırsatı 10 TL ile 140 TL Kazanma fırsatı. Akıl sizin fikir sizin kupon bizim isterseniz oynayın istemezseniz de oynamayın bu sizin kafanıza sinip sinmemesiyle alakalı bir durum. Ama benim açımdan güvenilir bir kupon özellikle Paris St Germain maçı kesinlikle h1 diyorum. Aynı şekilde Bayern maçı var ve ona da h1 diyorum bunlar benim banko gözüyle baktığım maçlar Radyo dinle radyoyo dan ayrılmayın iddaa kuponunu kaçırmayın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder