1 Mart 2013 Cuma

65 yaş üstü macerası

Merhaba arkadalar öncelikle şunu söylemek istiyorum ki, Bugün güzel bir gün başlaması dileğiyle evden çıktım iş yerine yetişmek için ama aksilikler peşimi bırakmak bilmedi malesef. Henüz evden çıkmamışken kahvaltının hazır olduğunu gördüm ve direk masaya yapıştım haliyle 10 dk gecikmeli olarak evden çıktım. Bu 10 dakika evden çıkmam bana kötüye patladı diyebiliriz, endişelenmeyin o kadar kötü değil canım :) Önce 15 dk araba bekledim ve işyerime giden her iki araçta geldi ben parmağımı kaldırdım bir tanesini durdurdum şansıma bakarmısınız arkadaki araba 5 dakikada iş yerine giderken parmak kaldırdığım araç 15 dakika da gidiyor. Kaldırdıktan sonra araç durdu binmek istemedim başta ama zorla bindirtti şöför bey sağolsun. Her neyse araca bindim ve az ileride iki tane yaşlı bayan bindi, yaşlı bayanlara saygım sonsuz sadece bayan değil baylara karşıda fakat kadının bir tanesi cazgır çıktı, 65 yaş üstü ücretsiz niye para alıyorsunuz diye bu kadın bir başladı yemin ediyorum sabah sabah tartışma programlarına çıkan kadınlar gibi hissettim kendimi yok böyle bir olay ya 68 yaşında ki bekir amcada kavgaya karıştı 15 dakika boyunca şöför, yaşlı kadın ve bekir amca kavga ettiler ortada tarıtışılan konu ise 1.50 krş TL idi.

Sabah sabah bu olayları yaşadım umarım günümü iyi tamamlarım ve akşam sağsağlim eve gidebilirim. Kendi hallime bir defa daha şükrettim inşallah büyüyünce bende öyle olmam , yaşlanınca yani yanlış olmasın. Şimdi iş yerindeyim ve radyo dinle radyoyo kanalını açtım radyo dinliyorum kafamı dinliyorum...

Teşekkürlerimle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder