16 Mart 2013 Cumartesi

Alper Ayyıldız - Külfet


ŞARKI SÖZLERİ


RADYO DİNLE RADYOYO
Sigamadiklarindan dolayi terkederler halayi.
Zoru görünce kaçanlarin alayi orda. Bu yol mesakkatli. Tepinmek üzere çiktilar yola.
De ki gidenlerine ‘ugurlar ola'. Desinler hakkinda ‘bin güldü'. Bilirsin bir günlük sevdi onlar.
Üzdüler, sen bir güldün. O öyle kolay söyledi ki… Sen dinlerken dilin sürçtü.
‘O benim dünyam' dedigi alti üstü üç gündü! Hafif degil yükün. Bir yere kadar bükül.
Her gün farkli kefen düsün. Düsünmekten kafayi üsüt!
Direnç için sabir elzem. Ve sen onu kaybedersen düsersin!
Öfke çukurlari tehlikeli. Uzagi yakin sandim, gönle irak kaldim.
O uzaklara var gidesim. Yok dönesim, çok sebebim var.


Nakarat x2

Kahvemden al.
Dudagimdan dökülmeden onu bul.
Kulagina ulasmadan de ki sus.
Benim utancim kendime yeter zaten.
Seni sevdim ya destursuz.
Bak tasiyorum külfetini.
Bana bu cürreti verme dedim.
Beni dinlemedin.
Öyle uzaktan bakilmaz aska. Yabanci kalma yaklas. Mesafemiz mi fazla? Bahanelerle gözlerin disarda.
Sözlerin firarda. Saçlarinsa rüzgarda. Lüzumsuz istismar. Genelde hep kaçtin.
Nedense güveni mahrum ettin asktan. Kalbi magdur ettin akilsizca, yap getir kolaysa tastan.
Bul getir eger çok paran varsa. Bul getir ki bilelim aska söz geçer mi saraylarda!
Senaryo kurmadan yaz içinden geçenleri. Ipini koparip attiginda özgürlük kolay bir seydi.
Hayat bir bilmeceyse çözebilen galip gelendi. Kopya çekmeden savassa herkes önünü görebilirdi.
Simdi bos bir bardaktayim. Ister içine zehri doldurup nefessiz birak. Ister birak dudak payi.
Mazi yok etmistir zaten geride kalanlari. Unutmak zor yalanlari.

RADYO DİNLE RADYOYO

Nakarat x3

Kahvemden al.
Dudagimdan dökülmeden onu bul.
Kulagina ulasmadan de ki sus.
Benim utancim kendime yeter zaten.
Seni sevdim ya destursuz.
Bak tasiyorum külfetini.
Bana bu cürreti verme dedim.
Beni dinlemedin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder