2 Mart 2013 Cumartesi

Web sitemiz ve Seo

Evet bugün'de bitti sayılır gerçi tam bitmesi için geceyi beklemek gerekiyor ama gün bitmese de benim bittiğim kesin olduğu için, Günü tamamlamış sayıyorum kendimce. Tüm gün aslın bir şey düşündüm neden seo yarışmasında gittikçe sıralamamız düşüyor ?

Her gün iki özgün makale giriyorum ve ufak çaplı backlink çalışması yapıyorum tek sorun backlinkmi ? Ne yani bitti backlink canım diyenler şuan web sitelerine full backlink kasıyorlar :) Bu işe anlam veremedim doğrusu , her neyse bu katıldığım ilk yarışmaydı ve anahtar kelime : " Radyo dinle Radyoyo " kelimesiydi Biz emin adımlarla her gün makale kasmaya devam edeceğiz ve bir gün hakettiğimiz değeri alacağımıza inanıyoruz. Bir başkası gibi 3k - 4k backlink sağlamıyoruz ama olsun.

Her webmasterın kendine göre bir seo taktiği vardır ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder