7 Mart 2013 Perşembe

Radyo dalgaları

Evet arkadaşlar dinlediğim her radyo dinle radyoyo kanalının bir radyo dalgası vardır. Radyo dalgaları çok komik dalgalar olmak üzere diye konuya girmek istemiyorum çünkü çok saçma radyo nimettir ve onunla dalga geçilmez. Yazdığım yazılardan çok bir şey beklemeyim amaç özgün makale girmek yahu yoksa ben ne yapayım radyo dalgalanmasını.

Konumuza tekrar dönecek olursak eğer radyo titreşimi ile gerçekleşen olaylara elektromıknatıssal diyormuşuz. Bundan benim daha  yeni haberim oldu, yarışmaya katıldık ama adam akıllı gidip bir radyo ile konu araştırmadık ki. Her neyse arkadaşlar ben size olayın özetini şöyle geçeyim radyo dalgalanması çok önemli bir olay onunla dalga geçmeyin o sizinle dalga geçer ve kesinlikle dikkat edin.  Eğer radyo dinle radyoyo dinlediğiniz de aklınıza bir şaka yapma biriyle dalga geçme isteği geliyorsu bilinki o arada radyo dalgalanması oluyor.

Bu ciddi yazımızı okuyan işsiz arkadaşlarımız var ise hepsine teşekkür ederim he bu arada bana diss atan umut devrim yavuz arkadaşımıza yorumları için teşekkür ederim. :)

Radyo dinle radyoyo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder