8 Mart 2013 Cuma

Fenerbahce Avrupayı salladı !

Merhaba arkadaşlar bugünkü yazımda sizlere fenerbahcenin nasıl avrupayı salladığını maçın nerede izlediğinizi ve ya dinlediğinizi her şeyi şimdi açıklıyorum. Öncelikle dün günlerden perşembe yani fenerbahcenin günüydü bu güzel günde saat 8 de başlayan maçı yabancı bir hakem yönetti bilmiyorum vallahi. Neyse arkadaşlar şimdi dün maçı Radyo dinle radyoyo kanalından canlı olarak dinlediniz ve hiç dedinizmi ki star tv var iken neden radyo dinle radyoyo dan maç izliyorum ?

Sanmıyorum demiş olamazsınız. Bu radyo kanalının müthiş bir enerjisi var bu yüzden sizleri kanala çekebiliyor yani ben bunu hissettim site sahibinin ben olmama rağmen ben dahi etkileniyorum yahu neyse konuyu çok dağıttım şimdi toparlayacak olursak eğer fenerbahce gerçekten harika bir futbol oynadı. Rakip oyuncuları o kadar markaj altına aldı ki maçın 38.dakikasın da direkten dönen topları dışında pozisyonları yoktu. Fenerbahce Avrupayı salladı ! bu iddamız çok büyük çünkü salladı ! gerçekten.

Fenerbahce Avrupayı salladı ! ve bu müthiş maçta tek gol webo dan geldi. Webo takıma alıştı ve attığı goller ilede ne kadar iyi bir transfer olduğunu kanıtlamış oldu. Maçın skoru Plezen : 0 Fenerbahce : 1

Teşekkürlerimizle Radyo dinle radyoyo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder