10 Mart 2013 Pazar

Dünya kadınlar günü

Herkese bir pazar sabahından merhaba demek istiyorum, yazıma başlamadan önce sizlere radyo dinle radyoyo sitesinden iyi bir pazar dilemek istiyorum. Evet arkadaşlar malum geçtiğim günlerden 8 martta Dünya kadınlar günü kutlandı. Başta kulağa hoş gelse de düşündüğümüz zaman ne kadar saçma olduğunu ve gereksiz bir hafta olduğunu bilmeliyiz. Arkadaşlar herkesin aklı var, duyguları var neden bunları kullanmıyoruz da saçma sapan şeylerle kendimizi avutuyoruz ?

Dünya kadınlar günü diye 8 martta herkesi ailesinde ki annesini kız kardeşine ve ya tanıdık bir bayan jest amaçlı ufak çaplıda olsa hediye almak istiyor. Buna bir örnek olarak ta benim ne kadar dünya kadınlar günü bana saçma da gelse anneme, kız kardeşime ve halama bir gül almak istedim ve çiçekçinin yolunu tuttum. Adamlar ticareti öyle bir yapıyor ki 10 liraya sattıkları gülün tanesini bu tür günler de 15 liraya çekiyor. Evet girdim bir çiçekçi dükkanına aklımda 3 tane gül almak vardı anneme, ablama ve halama. Arkadaşlar adama tanesini sorduğum da aldığım cevap 15 liraydı. 3 tane gülü 45 lira istedi. Yazık bu topluma yazık bu devlete. Nasıl olur da el atmaz böyle ibnelere. Gülün tanesi 15 lira ne demek ya bir işcinin günlük çalıştığı fiyat bu zaten. Neyse arkadaşlar bu yazımızıda bu şekilde bitirdik buradan bayanlarımızın dünya kadınlar günü kutlu olsun.

Sağlıcakla kalın Radyo dinle radyoyo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder