2 Mart 2013 Cumartesi

Ah İstanbul

Ah istanbul diye başlıyorum bu yazıma bunun sebebi elbetteki yaklaşık bir sene önce alınan bir karar. 2011 Yılının nisan ayın da antalya ya yerleştik. Ve hayatımıza burada devam ediyoruz ailece fakat benim istemediğim bir olaylar yüzünden tekrar istanbula taşınmak istiyor ailem. Eee yani aile benim kararıma saygı duymak zorun da değilmi ?

Bu soruların cevapları çok anlamsız kalıyor eskilerin tabiriyle aşağı tükürsem sakal yukarı tükürsem bıyık, ağzından çıkan her cümle, bir yerde tıkalı kalıyor. İstemiyorum diyip bağırmak istiyorum belkide ama bu hiç bir şeyi değiştirmeyecek elbet. İstanbula taşınmamakta en büyük etken korkularım olması sadece bu kadar.
Ya orada hangi ara radyo dan radyoyo dinliycem, ben her gün her sabah radyo dinle radyoyo dinlemek istiyorum olay bu kadar basit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder