4 Mart 2013 Pazartesi

Beşiktaş 3 Fenerbahce 2 Maç sonucu

Evet arkadaşlar dün oynanan Beşiktaş vs Fenerbahçe karşılaşması maalesef ama maalesef 90 + 3 dakika'da beşiktaşın attığı gol ile 3-2 bitti. Maçtan kısaca bahsedecek olursak eğer kesinlikle fenerbahçe iyi oynadı diyebiliriz. Daha maçın başlarında fenerbahçenin verilmeyen bir golü var olduğunu sayarsak eğer hakem hatalı bir karar vermeseydi, bu maç çok daha farklı olabilirdi elbet.

Maçı Nasıl İzledim ? 

Evet arkadaşlar maçı nasıl, nerde ve kiminle izlediğimi soracak olursanız eğer konuya şöyle başlamam mantıklı olacaktır. Ben maçı Radyo dinle radyoyo dan dinlemedim ve izlemedim ama izleyebilirdim ve ya dinleyebilirdim. İzleme derken tabi ki görüntülü izleyebilmem imkansız çünkü bu radyo nasıl radyoyo görüntülü izlenebilir ki ? Mantıklı olalım lütfen arkadaşlar her neyse mahalleden arkadaşlarla beraber kuzenimin evinde, internetten lig tv izledik ve radyo dinle çok yararlı oldu radyoyo dinlemeyi herkese tavsiye ederim. 

Teşekkürlerimle. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder