8 Mart 2013 Cuma

İddia kralıyız

Merhaba arkadaşlar dün sizlere bir maç skoru verdim ve o maç skorunu oynarsanız para kazanabileceğinizi söylemiştim oynamayan arkadaşlarımız çok şanslı çünkü 0-0 biter dediğim maç 83.dakikada webonun attığı tek gol ile 0-1 bitti ama maç öncesinde benimle muhabbet eden bir çok arkadaşa ise kesinlikle ilk yarı 0 oynayın demek oldu. Çünkü her iki takımında etkili bir oyundan ziyade birbirlerinin açıklarını kapatacağını biliyordum ve diyorum ki biz İddia kralıyız.

Düşünüyorum acaba, Radyo dinle radyoyo sitesine bir de iddia bölümümü açsam diye ama olabilir bakın bu mantıklı. Çünkü sürekli bir iddia tutturma olayım var. Ve siz değerli arkadaşlarımında bundan yararlanmasını isterim. Neden 2 tl ile milyarlar kazanmayalım ki İddia kralıyız bizim diğer iddiacılar dan ne farkımız var ki demiycem onları 100 tl basar 500 tl alır biz 2 tl basar 10 tl alırız çünkü genelde insanlar banko maçları oynar. Biz gidip patlıyacak maçları yazıyoruz bu böyle olmaz ki kardeşim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder