9 Mart 2013 Cumartesi

Bugün günlerden izin

Evet arkadaşlar yoğun iş temposu içinde benimde tabi ki dinlenmeye ihtiyacım var ve bugün çalışmış olduğum yerden dolayı haftalık iznimi kullandım. Merak etmeyin şuan bu yazmış olduğum yazıyı sabahın köründe kalkıp ta yazmıyorum yani eğer bunu da yaparsam tam bir işsizlik olur. Bu yüzden bu konumu geceden yazmaya karar verdim.

Neden bugün yazmadım da dün yazdım ; Hemen cevaplıyorum arkadaşlar tek sebebi Bugün günlerden izin olması ben çok seviyorum izin kullanmayı bir sahilde oturup Radyo dinle radyoyo dinlemeyi ve beni çok rahatlatıyor bugün günlerden izin olması. Seviyorum seviyorum ve seviyorum tek demek istediğim ve yaşamak istediğim duygu bu olmalı gerçekten ama gerçekten seviyorum.

Ayrıca bu hafta sonu çok güzel maçlar ve bu maçlar radyo dinle radyoyo dan dinleyebilirsiniz sizler için enfes iddaa yorumlarımı paylaşmak istiyorum. Bugün galatasaray yenildi ve hak etti gerçekten çok iyi oldu. Galatasarayın yenildiği haftada fenerbahçe umarım puan toplar ve liderliğe yaklaşır. Umarım çok şey beklemiyoruz sadece 3 kulvarda şampiyonluk istiyoruz. Bizim için saldır Fenerbahce ! Bugün günlerden izin ve ben elimde Radyo dinle radyoyo. 

Sizi seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder