23 Şubat 2013 Cumartesi

Bir başkadır benim memleketim

Eskiler farklıdır, müzik dinlemek ise her dönemde her yaşta aynıdır. Ayten alpmanın söylediği bir başkadır benim memleketim şarkısını dinler dururum. Dediği gibi havasına suyuna herşeyine feda bu memleketin. Hangi  ülkede bu kadar toplumun bir birine bağlandığı görmüş ? Kimse göremez çünkü bu benim memleketime özeldir. Özellikle çalar bazen radyolar'da işte o zaman çok seviyorum.

Seviyorum bu şehri bu insanları herşeyini, Her dinin dilin yaşadığı bir koca topraktan bahsediyorum burası türkiye ve bu sevdayı yaşamak her türkün vatan borcudur. Bir dönüp arkasına bakmalı bakmalıki anlamalı ne kadar güzel bir şehirde olduğunu. Benim memleketim burası her gün ne kadar terör olayı olsada her gün ne kadar siyasi problemler yaşasakta buranın havası ve suyunu hiç bir gavur toprağına değişmem özümü yaşarım, çocuklarımada özünü yaşatarım. Evet arkadaşlar son sözüm olarak Ülkemize sahip çıkalım bizim gibi bir başka ülke YOK !.
Müzik müzikk müzikkk herşeyine feda son olarak sizlere şarkının sözlerini paylaşmak istiyorum.

Şarkını sözleri ;
Havasına suyuna,
Taşına toprağına,
Bin can feda bir tek dostuna
Her köşesi cennetim,
Gerisi Allah kerim
Bir başkadır, benim memleketim.
Lay lay lay lay lay lay lay ...
Lara lay laay! Lara lay lay lay lay laay!

Lay lay lay lay lay lay lay ...Yiğit yaşar koynunda,
Aşıklar, destan yazar dağlarda,
Kuzusuna kurduna,
Yunus'una, Emrah'a
Bütün alem kurban benim yurduma
Lara lay laay! Lara lay lay lay lay laay!
Mecnuna Leyla'sına,
Erişilmez sırrına,
Sen dost ararsan, koş Mevlana'ya
Yeniden doğdum dersin,
Derya olur gidersin
Bir başkadır benim memleketim.
Lay lay lay lay lay lay lay ...
Lara lay laay! Lara lay lay lay lay laay!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder