25 Şubat 2013 Pazartesi

İddamız tuttu ! Fenerbahce 3 - Kasımpaşa 1

İddamız Tuttu ! 

Dün yazdığımız ve bugün yayınlanmasını istediğimiz blog yazısının en sonunda maç ile ilgi bir skor tahmin etmiştim 3-1 demiştim ve maçın bitiş düdüğüyle bu iddamı sizlere kanıtladım ve tuttu. Aslında bu blogda maçın geniyle ilgili sizlere bir şeyler paylaşmak istiyorum.
Fenerbahce hakksız bir penaltıya mahsur kalara dakika 1 de penaltıdan gol yedi ama fenerbahce yılmadı ve maçı kazanmasını bildi webonun boş geçmediği bir maçta sow ve emrede gol buldu ve fenerbahce bu maçı
3-1 kazanmayı başardı bize'de tebrik etmek düşer.

R10'da başlatılan seo yarışmasında bildiğiniz gibi anahtar kelime " radyo dinle radyoyo "du ve önümüzde uzun bir dönem var rakiplerimden bir tanesi çok yakın arkadaşlarımdan biri ve blog yazarken bir çok şeyi kopya çekiyor AHAHAHAHA bu bugün yanıma geldi bir baktı ki ben fenerbahce blogunu açıyorum direk kendiside konu açmaya başladı özenti işte yapıcak bir şey yok. Böyle kişileri arkadaşımız diye gezdiriyoruz ama seviyorum kendisini iyi bir çocuk.

Konuyu kapatıp ve bitirmek istiyorum aslında bir yönden de sevinçliyim dün çok moralim bozuktu bunuda çevremdeki insanlara yansıttım ama bugün iddamız tuttu ! ve fenerbahce 3 - 1 maçı kazanmasını bildi. Ayrıca bir çok arkadaşım iş yerine yanıma ziyarete geldi herşey bu kadar aslında ama insanlar küçük şeylerlede mutlu olabiliyormuş demek ki.

Maçı nasıl izledim ? 

Maçı bir çok arkadaşımız googleden radyo dinle diye aratarak radyoyo nun sayfasına yönlendirdik ve çoğu kişiden de olumlu sonuçlar geldi amacımıza ulaştık sonuç olarak. İnsanlara kaç lig tv izletmedik sadece dinlemesini sağladık bu kadarıda olsun yahu lig tv para tuzağı zengin olanlar mı izliyebilecek sanki ? çok saçma maça herkesin ilgisi olabilir. Bu yüzden radyoyu internetten ücretsiz dinleyebilmek çok faydalı bir maçı izlemek için. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder