25 Şubat 2013 Pazartesi

Fenerbahçe - Kasımpaşa canlı dinle

Fenerbahce vs Kasımpaşa canlı dinle
Fenerbahcenin kendi evinde oynayacağı zorlu bir maç var,  buda kasımpaşa maçı kendi evinde oynamasına rağmen zor bir maç fenerbahce yi beklemekte neden mi ? Çünkü bunun sebebi kendi evinde oynadığı üst üste maçlarda kaybetti ve ya berabere kaldı. Özellikle 47 maçtır yenilmeyen fenerbahce antalyaspora yenilmişti ve böyle bir seri son bulmuştu.

Ben bir fanatik bir fenerbahceli olarak takımımdan geçmişte ve ya şimdi yaptıklarından yada yapacakların gurur duydum ve gurur duymaya devam edeceğim. Fenerbahcenin 24.02.2013 saat 19:00 da oynacağı zorlu kasımpaşa maçında takımıma başarılar diliyorum.

Fenerbahcenin bugünkü oynacağı maçta forma bulan süpriz oyuncular da var 3 haftadır forma giyemeyen hasan ali kaldırım ve miroslav stoch.

Fenerbahce vs. Kasımpaşa maçını radyo canlı olarak dinleyebilirsiniz.

Bu makaleyi 24.02.2013 tarihinde yazdım fakat 25.02.2013 tarihinde yayınlanmasını istedim. Şimdi sizlere maç başlamadan önceki skor tahminimi belirtmek istiyorum.

Fenerbahce : 3
Kasımpaşa : 1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder