24 Şubat 2013 Pazar

Ruhuma Eşlik eden Radyo

Dün gece akşama kadar iş ile uğraştım ve iş çıkışı eve gitmedim önce bir mekana gittim 10 dakika takıldım ve bir baktım ki içimde bir can sıkıntı, hayırlısı olsun dedim içimden ve yürüdüm uzun bir yol kat ettim. Sonunda eve giderken telefonuma bir mesaj geldi ve kız arkadaşım ayrılmak istediğini söyledi. Bu yüzden hüzünlendim ve elim hemen telefona tutuştu bir mesaj atabilmek için ama ben mesaj attığımda bitmişti herşey. Herşey için geç kalmıştım efkarlandım elime bir kadeh viski aldım ve oturdum sessiz karanlık bir köşede elimdeki telefona sarıldım şarjım bitene kadar açtım radyo ugulamasını direk radyo dinle mek istedim Radyoyo kanalını açtım 2 saat boyunca efkarlandım ve triplere girdim beni sakinleştiren şeyler bir viski bir de radyoyo oldu.

Gün boyunca istediğim her türlü müzik çaldı önce triplere girdim sonra pop şarkılar ile kendime geldim gece yarısı ise yabancı şarkılar dinledim ruhuma adeta eşlik etti radyo.  Bundan sonra bağımlısı oldum radyonun her gece her gün sessiz ve ıssız bir yerde kalıp dinlemiyeceğim elbet. Ama evimde ofisim de her yerde dinleyebileceğim bir radyo kanalı oldu.

Bu uzun yazımı okumadığınızı bildiğim için bir çok yerde saçmalamış bulunmaktayım sizlerden bu konu yüzünden özür dilerim. Hikeyeleri severim şiir yazmayı'da severim müzik dinlemek ise ruhun gıdasıdır zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder